Маркетинг вражень: перспективи використання в туристичному бізнесі
Вантажиться...
Дата
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Херсонський державний аграрний університет
Анотація
Доведено, що в пріоритеті знову виявляється продукт, а не клієнт. При цьому абсолютно не враховується те, як споживач відчуває себе, використовуючи набутий продукт, які емоції або асоціації викликає у нього покупка і сервіс. Модель задоволеності клієнта при такому підході зосереджена скоріше на функціональності продукції, ніж на переживаннях споживача.
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Матросова В. О. Маркетинг вражень: перспективи використання в туристичному бізнесі / В. О. Матросова, П. Г. Перерва, О. Д. Матросов // Сучасний менеджмент: проблеми та перспективи розвитку : матеріали 5-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 29 травня 2020 р. – Херсон : ХДАУ, 2020. – С. 177-180.
