Маркетинг вражень: перспективи використання в туристичному бізнесі

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2020

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Херсонський державний аграрний університет

Анотація

Доведено, що в пріоритеті знову виявляється продукт, а не клієнт. При цьому абсолютно не враховується те, як споживач відчуває себе, використовуючи набутий продукт, які емоції або асоціації викликає у нього покупка і сервіс. Модель задоволеності клієнта при такому підході зосереджена скоріше на функціональності продукції, ніж на переживаннях споживача.

Опис

Ключові слова

туризм, споживачі, задоволеність клієнта, креативність, дизайн, театралізація, особистісний підхід

Бібліографічний опис

Матросова В. О. Маркетинг вражень: перспективи використання в туристичному бізнесі / В. О. Матросова, П. Г. Перерва, О. Д. Матросов // Сучасний менеджмент: проблеми та перспективи розвитку : матеріали 5-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 29 травня 2020 р. – Херсон : ХДАУ, 2020. – С. 177-180.