Маркетинг вражень: перспективи використання в туристичному бізнесі

Вантажиться...
Ескіз

Дата

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Херсонський державний аграрний університет

Анотація

Доведено, що в пріоритеті знову виявляється продукт, а не клієнт. При цьому абсолютно не враховується те, як споживач відчуває себе, використовуючи набутий продукт, які емоції або асоціації викликає у нього покупка і сервіс. Модель задоволеності клієнта при такому підході зосереджена скоріше на функціональності продукції, ніж на переживаннях споживача.

Опис

Бібліографічний опис

Матросова В. О. Маркетинг вражень: перспективи використання в туристичному бізнесі / В. О. Матросова, П. Г. Перерва, О. Д. Матросов // Сучасний менеджмент: проблеми та перспективи розвитку : матеріали 5-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 29 травня 2020 р. – Херсон : ХДАУ, 2020. – С. 177-180.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в