Ефективність маркетингу технологічних процесів

Ескіз

Дата

2020

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Херсонський державний аграрний університет

Анотація

Приведені передумови, що пояснюють небажання розширювати кількість показників при економічній оцінці нових технологічних процесів, не завжди є визначними в умовах розвинутих ринкових відносин. Вони можуть бути цілком прийнятним в одних випадках і повністю не прийнятними в інших.

Опис

Ключові слова

інновації, промислові підприємства, економічна ефективність

Бібліографічний опис

Перерва П. Г. Ефективність маркетингу технологічних процесів / П. Г. Перерва, І. В. Долина, М. І. Погорєлов // Сучасний менеджмент: проблеми та перспективи розвитку : матеріали 5-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 29 травня 2020 р. – Херсон : ХДАУ, 2020. – С. 190-193.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced