Ефективність маркетингу технологічних процесів

Вантажиться...
Ескіз

Дата

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Херсонський державний аграрний університет

Анотація

Приведені передумови, що пояснюють небажання розширювати кількість показників при економічній оцінці нових технологічних процесів, не завжди є визначними в умовах розвинутих ринкових відносин. Вони можуть бути цілком прийнятним в одних випадках і повністю не прийнятними в інших.

Опис

Бібліографічний опис

Перерва П. Г. Ефективність маркетингу технологічних процесів / П. Г. Перерва, І. В. Долина, М. І. Погорєлов // Сучасний менеджмент: проблеми та перспективи розвитку : матеріали 5-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 29 травня 2020 р. – Херсон : ХДАУ, 2020. – С. 190-193.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в