Концептуальні основи оцінювання привабливості зовнішнього ринку продукції промислового підприємства

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2018

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Видавничий Дім «ІНЖЕК»

Анотація

У статті розглянуто методи аналізу привабливості зовнішніх ринків для вітчизняних промислових підприємств. Проаналізовано внутрішні показники привабливості зовнішнього ринку та розроблено поетапну методику проведення стратегічного аналізу привабливості міжнародних ринків з метою розробки ефективних ринкових стратегій підприємства. Представлено узагальнену методику вимірювання ступеня привабливості зовнішнього ринку з точки зору реалізації на ньому інтересів підприємства. Дослідження дозволяє виявити можливості міжнародної діяльності підприємства та потенційні зарубіжні ринки для його діяльності. Запропоновано комплексний метод оцінки привабливості зовнішнього ринку, який дає змогу розробити ефективну ринкову стратегію для підприємства.

Опис

Ключові слова

обсяг ринку, ринкова ситуація, інтенсивність конкуренції, експертні оцінки, market volume, market situation, intensity of competition, expert estimations

Бібліографічний опис

Федоренко І. А. Концептуальні основи оцінювання привабливості зовнішнього ринку продукції промислового підприємства / І. А. Федоренко, Е. І. Єлісєєва // Бізнес Інформ. – 2018. – № 5.– С. 36-41.