Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4828
Назва: Удосконалювання методів навчання й оцінки знань студентів вищих навчальних закладів
Автори: Товажнянський, Леонід Леонідович
Бухкало, Світлана Іванівна
Кошелева, М. К.
Ключові слова: підхід компетентнісний; контроль тестовий; оцінка знань; competence approach; methodical complex of training; estimation of knowledges
Дата публікації: 2013
Видавництво: НТУ "ХПІ"
Бібліографічний опис: Товажнянський Л. Л. Удосконалювання методів навчання й оцінки знань студентів вищих навчальних закладів / Л. Л. Товажнянський, С. І. Бухкало, М. К. Кошелева // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Інноваційні дослідження у наукових роботах студентів. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 9 (983). – С. 3-15.
Короткий огляд (реферат): У статті проведений аналіз методичного комплексу навчання й оцінки знань випускників ВНЗів різного рівня навчання з метою вибору способів компетентістного підходу до активізації технічної творчості студентів. Описані методики тестування й комплексного проектування для всіх видів робіт студентів. Наведені в статті методи дозволяють максимально повно використовувати здатності студентів, що сприяє кращому засвоєнню ними матеріалу для вивчення.
The complex of training methods and estimation of different level graduates knowledges is discussed. The complex is aimed to select the competence for enhancement of methodics and complex creativity work in technics. New testing methodics and complex designing for all kinds of students work were discribed. Methods mentioned in paper let to use fully the experience of students and usefullness of their researches.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4828
Розташовується у зібраннях:Вісник № 09
Кафедра "Інтегровані технології, процеси і апарати"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
vestnik_HPI_2013_9_Tovazhnianskyi_Udoskonaliuvannia.pdf554,55 kBAdobe PDFЕскіз
Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.