Розвиток туристичної галузі України в умовах світової глобалізації туризму

Ескіз

Дата

2020

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

світова економіка, туристичний бізнес, інновації, законодавство

Бібліографічний опис

Глізнуца М. Ю. Розвиток туристичної галузі України в умовах світової глобалізації туризму [Електронний ресурс] / М. Ю. Глізнуца // Туристичний бренд як фактор формування позитивного іміджу України на світовому ринку : матеріали 2-ї Всеукр. наук.-практ. інтернет конф., 20 лютого 2020 р. – Електрон. текст. дані. – Львів, 2020. – С. 246-248. – URL: http://www.liet.lviv.ua/redakce/tisk.php?clanek=3800&slozka=3556&lanG=uk&, вільний (дата звернення 21.09.2020 р.).

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced