Констатація розвитку операціонального досвіду і досвіду спілкування та діалогічної взаємодії майбутніх психологів
Дата
2011
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Анотація
У статті описано модель особистісного досвіду психолога, обґрунтовано її компоненти та функції, що характеризують роль кожного компонента. Представлено опис отриманих нами результатів за операціональним досвідом й досвідом спілкування та діалогічної взаємодії, змодельовано програму психологічного тренінгу, спрямованого на становлення підструктур особистісного досвіду психолога.
In this article the model of personal experience of the psychologist was described. Its components and functions which characterize the role of each component were determined. Empiric results according to the components “operational experience” and “experience of communication ad dialogical interaction” were analyzed. The program of psychological training with the purpose to develop the personal experience of future psychologist was proposed.
In this article the model of personal experience of the psychologist was described. Its components and functions which characterize the role of each component were determined. Empiric results according to the components “operational experience” and “experience of communication ad dialogical interaction” were analyzed. The program of psychological training with the purpose to develop the personal experience of future psychologist was proposed.
Опис
Ключові слова
модель особистісного досвіду психолога, компоненти та функції моделі, психологічний тренінг, the model of personal experience of the psychologist, components and functions of this model, psychological training
Бібліографічний опис
Чала Ю. М. Констатація розвитку операціонального досвіду і досвіду спілкування та діалогічної взаємодії майбутніх психологів / Ю. М. Чала // Проблеми сучасної психології : зб. наук. пр. / ред. С. Д. Максименко. – Київ, 2011. – Вип. 11. – С. 909-922.