Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/48534
Title: Концептуальний підхід до забезпечення якості організації масових туристичних заходів
Authors: Проскурня, Олена Михайлівна
Keywords: туристичні послуги; масові заходи; конкурентоспроможність; фестивалі
Issue Date: 2020
Citation: Проскурня О. М. Концептуальний підхід до забезпечення якості організації масових туристичних заходів [Електронний ресурс] / О. М. Проскурня // Туристичний бренд як фактор формування позитивного іміджу України на світовому ринку : матеріали 2-ї Всеукр. наук.-практ. інтернет конф., 20 лютого 2020 р. – Електрон. текст. дані. – Львів, 2020. – С. 274-276. – URL: http://www.liet.lviv.ua/redakce/tisk.php?clanek=3800&slozka=3556&lanG=uk&, вільний (дата звернення 06.10.2020 р.).
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/48534
Appears in Collections:Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Proskurnia_Kontseptualnyi_pidkhid_2020.pdf352,31 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.