Особливості правової охорони бренду туристичного підприємства

Ескіз

Дата

2020

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

інтелектуальна власність, туристичні продукти, репутація, товарний знак

Бібліографічний опис

Ткачов М. М. Особливості правової охорони бренду туристичного підприємства [Електронний ресурс] / М. М. Ткачов // Туристичний бренд як фактор формування позитивного іміджу України на світовому ринку : матеріали 2-ї Всеукр. наук.-практ. інтернет конф., 20 лютого 2020 р. – Електрон. текст. дані. – Львів, 2020. – С. 166-169. – URL: http://www.liet.lviv.ua/redakce/tisk.php?clanek=3800&slozka=3556&lanG=uk&, вільний (дата звернення 06.10.2020 р.).

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced