Економіка торгівлі

Ескіз

Дата

2015

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Світ книг

Анотація

У навчальному посібнику системно розглянуто економічні питання щодо сутності та особливостей розвитку торговельної галузі у сучасних умовах постіндустріального суспільства, глобалізації економічних відносин та інноваційних змін у торгово-технологічних процесах та управлінні окремими підприємствами. Визначено основні зовнішні та внутрішні механізми функціонування різноманітних суб’єктів торговельної діяльності. Наведено методичні підходи до планування поточної діяльності та обґрунтування бізнес-планів розвитку підприємств торгівлі. Навчальний посібник призначений для студентів спеціальностей "Товарознавство і торговельне підприємництво", "Економіка підприємства", "Маркетинг", "Менеджмент організації", а також буде корисним науковцям, викладачам, студентам інших економічних спеціальностей, фахівцям торговельної галузі та всім зацікавленим сторонам.

Опис

Ключові слова

навчальний посібник, національна економіка, підприємницька діяльність, господарювання, товарооборот, фінансові результати, доходи, прибуток, конкурентоспроможність, бізнес-планування, інвестиції, інноваційний розвиток

Бібліографічний опис

Економіка торгівлі : навч. посібник / Н. О. Власова [та ін.] ; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. – Харків : Світ книг, 2015. – 473 с.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced