Методи збирання та аналізу статистики функціонування мережевих корпоративних застосунків

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2014

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Харківський національний університет Повітряних Сил імені Івана Кожедуба

Анотація

Розглянуто проблему розробки програмного продукту для веб-аналітики та запропоновано новий метод аналізу та збору статистики корпоративного додатку. На основі дослідження багатофункціонального сервісу для аналізу інтернет-сайтів Google Analytics було виявлено ряд недоліків та розроблено новий програмний продукт, що забезпечує більш детальний та зручний для користувача метод збору, аналізу та перегляду статистики.
The problem of developing software for web analytics and propose a new class of analysis and statistics gathering enterprise applications. Based on the research of multi-functional service to analyze web sites Google Analytics was revealed a number of shortcomings and developed a new software product that provides a more detailed and user-friendly method of collecting, analyzing, and viewing statistics.

Опис

Ключові слова

веб-аналіз, демографічний аналіз, конкурентний аналіз, програмний продукт, web analytics, demographic analysis, competitive analysis, software product

Бібліографічний опис

Клименко А. М. Методи збирання та аналізу статистики функціонування мережевих корпоративних застосунків / А. М. Клименко, І. В. Шуба, Д. А. Берчіян // Системи обробки інформації. – 2014. – Вип. 5. – С. 133-136.