Етапи розробки та реалізації конкурентної стратегії на зовнішньому ринку

Ескіз

Дата

2015

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Анотація

Опис

Ключові слова

стратегія підприємства, ринковий потенціал, маркетингова діяльність, маркетингові заходи

Бібліографічний опис

Черьомухін А. В. Етапи розробки та реалізації конкурентної стратегії на зовнішньому ринку / А. В. Черьомухін, І. А. Чекмасова // IX Міжнародна науково-практична студентська конференція магістрантів : матеріали конф., 07-09 квітня 2015 р. : у 4 ч. Ч. 4 / орг. ком. А. П. Марченко [та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2015. – С. 183-184.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced