Перспективи розвитку міжнародного маркетингу на українських підприємствах
Дата
2020
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Харківський державний університет харчування та торгівлі
Анотація
Опис
Ключові слова
нецінові методи конкурентної боротьби, управління попитом, споживчі переваги, реклама
Бібліографічний опис
Перспективи розвитку міжнародного маркетингу на українських підприємствах / П. Г. Перерва [та ін.] // Маркетинг ХХІ століття: виклики змін : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 25-річчю заснування каф. маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8-10 жовтня 2020 р. / редкол.: О. І. Черевко [та ін.] ; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. – Харків : ХДУХТ, 2020. – С. 173-176.