Перспективи розвитку міжнародного маркетингу на українських підприємствах

Ескіз

Дата

2020

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Харківський державний університет харчування та торгівлі

Анотація

Опис

Ключові слова

нецінові методи конкурентної боротьби, управління попитом, споживчі переваги, реклама

Бібліографічний опис

Перспективи розвитку міжнародного маркетингу на українських підприємствах / П. Г. Перерва [та ін.] // Маркетинг ХХІ століття: виклики змін : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 25-річчю заснування каф. маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8-10 жовтня 2020 р. / редкол.: О. І. Черевко [та ін.] ; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. – Харків : ХДУХТ, 2020. – С. 173-176.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в