Методичні вказівки з організації ділової гри "Конструкторське бюро" з дисципліни "Теорія машин і механізмів"

Ескіз

Дата

2019

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Моделіст

Анотація

Відповідно до сучасних вимог вищої освіти реалізація навчального процесу має передбачати проведення занять в інтерактивних та активних формах. Впровадження інтерактивних форм навчання – один з найважливіших напрямів вдосконалення підготовки студентів у сучасному ВНЗ. Використання інтерактивних підходів є найбільш ефективним шляхом, що сприяє навчанню студентів. Тому основні методичні інновації пов'язані сьогодні із застосуванням саме інтерактивних методів навчання, в яких слухачі включаються в досліджувану ситуацію, що спонукає іх до активних дій, переживають стан успіху і певним чином мотивують свою поведінку.

Опис

Ключові слова

методичні вказівки, інтерактивне навчання, опис ігрової моделі, система оцінування, система стимулювання, періоди ігрового проектування

Бібліографічний опис

Методичні вказівки з організації ділової гри "Конструкторське бюро" з дисципліни "Теорія машин і механізмів" : для студентів машинобуд. спец. / уклад.: О. І. Зінченко, В. І. Сєриков, О. В. Бондаренко ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків : Моделіст, 2019. – 24 с.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced