Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/49551
Title: Управління маркетингом туристичної діяльності
Authors: Перерва, Петро Григорович
Долина, Ірина Володимирівна
Маслак, Марія Володимирівна
Кобєлєва, Тетяна Олександрівна
Глізнуца, Марина Юріївна
Keywords: конспект лекцій; туризм; концепція маркетингу; товари; послуги; інтенсифікація комерційних зусиль; маркетингові дослідження; система маркетингової інформації; маркетингове середовище підприємства; споживачі; сегментація ринку; маркетингова стратегія; ціна; збут продукції; маркетингові комунікації; реклама; інтернет-маркетинг; брендинг; торгова марка; контроль маркетингу
Issue Date: 2020
Citation: Управління маркетингом туристичної діяльності [Електронний ресурс] : конспект лекцій / П. Г. Перерва [та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон. текст. дані. – Харків, 2020. – 37 с. – URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/49551.
Abstract: У тексті лекцій розглядаються основні поняття, зміст маркетингової діяльності в туристичній індустрії, етапи маркетингових досліджень. Пропонуються практичні рекомендації для вибору методів маркетингових досліджень в туризмі та оформлення їх результатів; список корисної літератури. Видання призначене для студентів, які навчаються за спеціальністю "Туризм" (дисципліна "Маркетинг туристичної діяльності") очної та заочної форм навчання.
ORCID: orcid.org/0000-0002-6256-9329
orcid.org/0000-0002-3507-5497
orcid.org/0000-0002-3322-740X
orcid.org/0000-0001-6618-0380
orcid.org/0000-0002-1845-3919
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/49551
Appears in Collections:Кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
prohramy_2020_Upravlinnia_marketynhom.pdf803,02 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.