Управління маркетингом туристичної діяльності
Дата
2020
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У тексті лекцій розглядаються основні поняття, зміст маркетингової діяльності в туристичній індустрії, етапи маркетингових досліджень. Пропонуються практичні рекомендації для вибору методів маркетингових досліджень в туризмі та оформлення їх результатів; список корисної літератури. Видання призначене для студентів, які навчаються за спеціальністю "Туризм" (дисципліна "Маркетинг туристичної діяльності") очної та заочної форм навчання.
Опис
Ключові слова
конспект лекцій, туризм, концепція маркетингу, товари, послуги, інтенсифікація комерційних зусиль, маркетингові дослідження, система маркетингової інформації, маркетингове середовище підприємства, споживачі, сегментація ринку, маркетингова стратегія, ціна, збут продукції, маркетингові комунікації, реклама, інтернет-маркетинг, брендинг, торгова марка, контроль маркетингу
Бібліографічний опис
Управління маркетингом туристичної діяльності [Електронний ресурс] : конспект лекцій / П. Г. Перерва [та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон. текст. дані. – Харків, 2020. – 37 с. – URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/49551.