Публікація: Маркетинговий менеджмент на світовому ринку туристичних послуг
Вантажиться...
Дата
DOI
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Анотація
У тексті лекцій розглядаються основні поняття, зміст ринкової діяльності в туристичній індустрії, основні характеристики світового ринку туристичних послуг. Пропонуються практичні рекомендації для вибору методів дослідження ринку туристичних та готельно-ресторанних послуг та оформлення їх результатів. Наводиться список рекомендуємої для більш детального вивчення предмета літератури. Видання призначене для студентів, які навчаються за спеціальністю "Туризм" (дисципліна "Світовий ринок туристичних послуг") очної та заочної форм навчання.
Опис
Бібліографічний опис
Маркетинговий менеджмент на світовому ринку туристичних послуг [Електронний ресурс] : конспект лекцій / П. Г. Перерва [та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон. текст. дані. – Харків, 2020. – 35 с. – URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/49554.