Ефективність управлінських рішень у сфері маркетингу на основі бенчмаркінгу

Ескіз

Дата

2020

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Харківський державний університет харчування та торгівлі

Анотація

Доведено, що управління маркетингом слід розглядати в широкому сенсі як загальне керівництво маркетинговою діяльністю підприємства, а у вузькому – як планування виконання функцій з управління маркетинговою діяльністю підприємства.

Опис

Ключові слова

ефективність, підприємства, маркетинг-мікс, маркетингові рішення

Бібліографічний опис

Ефективність управлінських рішень у сфері маркетингу на основі бенчмаркінгу / М. І. Погорєлов [та ін.] // Маркетинг ХХІ століття: виклики змін : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 25-річчю заснування каф. маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8-10 жовтня 2020 р. / редкол.: О. І. Черевко [та ін.] ; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. – Харків : ХДУХТ, 2020. – С. 53-55.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced