Розробка характеристичних карт керування кутом випередження запалювання в водневому двигуні

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2012

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Национальный аэрокосмический университет им. Н. Е. Жуковского "Харьковский авиационный институт"

Анотація

Робота присвячена дослідженню з розробки раціональних характеристичних карт керування кутом випередження запалювання в водневому двигуні на основі обраних критеріїв оптимізації. Проаналізовано вплив кута випередження запалювання на показники двигуна та визначено принципові особливості його вибору залежно від режиму роботи водневого двигуна із якісним регулюванням складу суміші. Запропоновано чотири характеристичні карти керування кутом випередження запалювання за умови забезпечення найкращої паливної економічності та балансу між паливною економічністю та токсичністю викидів двигуна.
The work is devoted to research to develop the characteristic maps of rational control of ignition timing angle in the hydrogen engine based on the selected optimization criteria. The influence of the angle of ignition timing on engine performance and defined the basic features of his choice depending on the mode of hydrogen engine with quality control of the mixture. A four characteristic maps control of ignition timing angle, provided that the best fuel economy and the balance between fuel economy and emissions of toxic engine.

Опис

Ключові слова

альтернативні джерела енергії, водень, критерій оптимізації, питома витрата палива, alternative energy, hydrogen, ignition timing, characteristic map control, criterion of optimization

Бібліографічний опис

Осетров О. О. Розробка характеристичних карт керування кутом випередження запалювання в водневому двигуні / О. О. Осетров, С. С. Кравченко // Авиационно-космическая техника и технология. – 2012. – № 2 (89). – С. 83-89.