Агресивний маркетинг як інструмент підвищення прибутку українських операторів мобільного зв'язку за нав'язані послуги

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2020

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

маркетингові трюки, картельний зговір, максимізація прибутків, пільгові тарифи, логістичні послуги, контент-послуги

Бібліографічний опис

Гармаш С. В. Агресивний маркетинг як інструмент підвищення прибутку українських операторів мобільного зв'язку за нав'язані послуги [Electronic resource] / С. В. Гармаш // Marketing of innovations. Innovations in marketing : materials of the Intern. Sci. Internet Conf., December 2020. – Electronic text data. – Bielsko-Biala, 2020. – P. 68-71. – URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/50086.