Агресивний маркетинг як інструмент підвищення прибутку українських операторів мобільного зв'язку за нав'язані послуги
Вантажиться...
Дата
2020
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
маркетингові трюки, картельний зговір, максимізація прибутків, пільгові тарифи, логістичні послуги, контент-послуги
Бібліографічний опис
Гармаш С. В. Агресивний маркетинг як інструмент підвищення прибутку українських операторів мобільного зв'язку за нав'язані послуги [Electronic resource] / С. В. Гармаш // Marketing of innovations. Innovations in marketing : materials of the Intern. Sci. Internet Conf., December 2020. – Electronic text data. – Bielsko-Biala, 2020. – P. 68-71. – URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/50086.