Креативний маркетинг в економіці вражень

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2018

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

ФОП Маслаков Руслан Олексійович

Анотація

Опис

Ключові слова

нетандартні підходи, генерація ідей, креативне ядро, формування, канали передачі контенту, просування контенту

Бібліографічний опис

Пушкар О. І. Креативний маркетинг в економіці вражень / О. І. Пушкар, Ю. Л. Татаринцева // Стійкий розвиток підприємств у міжнародному економічному просторі : монографія / ред. О. В. Ареф'єва. – Київ : Маслаков Р. О., 2018. – Розд. 4. – С. 186-197.