Методичний підхід до розробки стратегії експериментального маркетингу
Вантажиться...
Дата
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Видавничий дім "Гельветика"
Анотація
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Пушкар О. І. Методичний підхід до розробки стратегії експериментального маркетингу / О. І. Пушкар, Ю. Л. Татаринцева // Економічний розвиток і спадщина Семена Кузнеця : тези доп. 5-ї наук.-практ. конф., 26-27 листопада 2020 р. / Харків. нац. економ. ун-т ім. С. Кузнеця. – Одеса : Гельветика, 2020. – С. 134-135.
