Методичний підхід до розробки стратегії експериментального маркетингу
Дата
2020
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Видавничий дім "Гельветика"
Анотація
Опис
Ключові слова
маркетинг вражень, цінності, досвід, маркетинг подій, активація бренду
Бібліографічний опис
Пушкар О. І. Методичний підхід до розробки стратегії експериментального маркетингу / О. І. Пушкар, Ю. Л. Татаринцева // Економічний розвиток і спадщина Семена Кузнеця : тези доп. 5-ї наук.-практ. конф., 26-27 листопада 2020 р. / Харків. нац. економ. ун-т ім. С. Кузнеця. – Одеса : Гельветика, 2020. – С. 134-135.