Публікація: Функції маркетингових досліджень на підприємстві
Дата
2020
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
ТОВ "Планета-Прінт"
Анотація
Систематизовано основні функції маркетингових досліджень на підприємстві, охарактеризовано основні маркетингові ситуації, при яких доцільно проводити маркетингові дослідження.
Опис
Ключові слова
управління підприємством, споживачі, конкурентоспроможність, інформаційне забезпечення
Бібліографічний опис
Макєєв Д. О. Функції маркетингових досліджень на підприємстві / Д. О. Макєєв, Л. С. Ларка // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : наук. вид. : тези доп. 28-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2020, [28-30 жовтня 2020 р.] : у 5 ч. Ч. 3 / ред. Є. І. Сокол. – Харків : Планета-Прінт, 2020. – С. 189.