Публікація:
Функції маркетингових досліджень на підприємстві

Ескіз

Дата

2020

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

ТОВ "Планета-Прінт"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Систематизовано основні функції маркетингових досліджень на підприємстві, охарактеризовано основні маркетингові ситуації, при яких доцільно проводити маркетингові дослідження.

Опис

Ключові слова

управління підприємством, споживачі, конкурентоспроможність, інформаційне забезпечення

Бібліографічний опис

Макєєв Д. О. Функції маркетингових досліджень на підприємстві / Д. О. Макєєв, Л. С. Ларка // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : наук. вид. : тези доп. 28-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2020, [28-30 жовтня 2020 р.] : у 5 ч. Ч. 3 / ред. Є. І. Сокол. – Харків : Планета-Прінт, 2020. – С. 189.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced