Функції маркетингових досліджень на підприємстві

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2020

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

ТОВ "Планета-Прінт"

Анотація

Систематизовано основні функції маркетингових досліджень на підприємстві, охарактеризовано основні маркетингові ситуації, при яких доцільно проводити маркетингові дослідження.

Опис

Ключові слова

управління підприємством, споживачі, конкурентоспроможність, інформаційне забезпечення

Бібліографічний опис

Макєєв Д. О. Функції маркетингових досліджень на підприємстві / Д. О. Макєєв, Л. С. Ларка // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : наук. вид. : тези доп. 28-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2020, [28-30 жовтня 2020 р.] : у 5 ч. Ч. 3 / ред. Є. І. Сокол. – Харків : Планета-Прінт, 2020. – С. 189.