Публікація:
Функції маркетингових досліджень на підприємстві

Вантажиться...
Ескіз

Дата

DOI

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

ТОВ "Планета-Прінт"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Систематизовано основні функції маркетингових досліджень на підприємстві, охарактеризовано основні маркетингові ситуації, при яких доцільно проводити маркетингові дослідження.

Опис

Бібліографічний опис

Макєєв Д. О. Функції маркетингових досліджень на підприємстві / Д. О. Макєєв, Л. С. Ларка // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : наук. вид. : тези доп. 28-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2020, [28-30 жовтня 2020 р.] : у 5 ч. Ч. 3 / ред. Є. І. Сокол. – Харків : Планета-Прінт, 2020. – С. 189.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в