Напрями удосконалення ціноутворення на підприємстві

Ескіз

Дата

2020

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

ТОВ "Планета-Прінт"

Анотація

Систематизовано основні напрями удосконалення цінової політики на підприємстві, визначено резерви зменшення собівартості продукції, що дозволяє підприємству планувати більш гнучку цінову стратегію в умовах конкурентної боротьби.

Опис

Ключові слова

грошові потоки, цінова політика, споживачі, собівартість, конкурентоспроможність

Бібліографічний опис

Скорик І. М. Напрями удосконалення ціноутворення на підприємстві / І. М. Скорик, Л. С. Ларка // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : наук. вид. : тези доп. 28-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2020, [28-30 жовтня 2020 р.] : у 5 ч. Ч. 3 / ред. Є. І. Сокол. – Харків : Планета-Прінт, 2020. – С. 279.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced