Дослідження приводу гальмівної системи транспортного засобу з гібридною силовою установкою та рекуперацією енергії

Ескіз

Дата

2013

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Проведено дослідження приводу гальмівної системи транспортного засобу з гібридною силовою установкою та рекуперацією енергії в частині ходу гальмівної педалі, уточнено рівняння для розрахунку ходу гальмівної педалі, обґрунтовано переваги застосування електричного складника гальмівної системи
The research of the brake-gear system drive of the vehicle with hybrid power plant and energy recuperation in the part of a brake pedal running is made, the equation to count the brake pedal running is precised, the advantages of using of the electrical part of brake-gear system are proved

Опис

Ключові слова

хід гальмівної педалі, електродинамічне гальмування, моделювання, гальмівне зусилля, зазор, діапазон регулювання, recovery of energy, braking, motion of brake pedal, electrodynamic braking

Бібліографічний опис

Дембіцький В. М. Дослідження приводу гальмівної системи транспортного засобу з гібридною силовою установкою та рекуперацією енергії / В. М. Дембіцький // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Автомобіле- та тракторобудування. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 29 (1002). – С. 28-33.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced