Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5078
Назва: Стратегічний сорсинг – спосіб покращення конкурентоздатності підприємства та підвищення рівня прибутків
Автори: Сисоєв, Володимир Вікторович
Горбач, А. Ю.
Ключові слова: логістика; постачання; цикл закупок; зниження закупівельних витрат; competitiveness; logistics; supply; strategic sourcing; purchase cycle
Дата публікації: 2013
Видавництво: НТУ "ХПІ"
Бібліографічний опис: Сисоєв В. В. Стратегічний сорсинг – спосіб покращення конкурентоздатності підприємства та підвищення рівня прибутків / В. В. Сисоєв, А. Ю. Горбач // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 7. – С. 123-128.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто поняття сорсингу – як одного зі способів покращення конкурентоздатності виробничого підприємства, що користується послугами постачальників. Стратегічний сорсинг фокусується на створенні каналів поставок, які забезпечуватимуть зниження загальних витрат підприємства шляхом пошуку найвигіднішого постачальника та тісної співпраці з ним
The article considers the concept of sourcing – as one of the ways to improve the competitiveness of manufacturing companies that are using provider service. Strategic sourcing is based on creating a supply chain that will ensure lower total enterprise costs by finding the optimum supplier and close cooperation with him
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5078
Розташовується у зібраннях:Вісник № 07

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
vestnik_HPI_2013_7_Sysoiev_Stratehichnyi.pdf546,35 kBAdobe PDFЕскіз
Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.