Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/50817
Title: An innovative algorithm for a hybrid FC/battery system energy management
Authors: Bourouis, Billel
Djeghloud, Hind
Benalla, Hocine
Keywords: PEM FC; NiMH battery; boosts and bucks DC/DC converters; паливний елемент з протонообмінними мембранами; NiMH акумулятор; підсилювачі та перетворювачі постійного струму
Issue Date: 2020
Publisher: Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Citation: Bourouis B. An innovative algorithm for a hybrid FC/battery system energy management / B. Bourouis, H. Djeghloud, H. Benalla // Електротехніка і Електромеханіка = Electrical engineering & Electromechanics. – 2020. – № 6. – С. 35-44.
Abstract: This paper targets to manage the energy of a hybrid fuel-cell (FC)/battery power system using an innovative algorithm. The hybrid FC/Battery power system is based on four stacks PEM FCs and a NiMHbattery, boost and buck DC choppers for controlling the FC and the battery input currents respectively and a developed algorithm both for managing the power system energies and for delivering the FC and the battery reference output voltages compulsory for the DC/DC converters control circuits. The study is verified by means of computer simulations using MATLAB/Simulink where several cases of the battery SOC and the power demand levels were taken into account. The results demonstrate a good functioning of the proposed hybrid FC/Battery power system managing algorithm.
Стаття спрямована на управління енергією гібридної системи живлення від паливного елемента/акумулятора за допомогою інноваційного алгоритму. Гібридна система живлення паливний елемент/акумулятор заснована на чотирьох батареях паливних елементів з протонообмінними мембранами таNiMH акумуляторі, підсилювачах і послаблювачах постійного струму для управління паливним елементом та вхідними струмами батареї відповідно та розробленому алгоритмі як для управління енергією енергосистеми, так і для подачі на паливний елемент і акумулятор вихідної напруги, обов'язкової для схем управління перетворювачами постійного струму. Дослідження перевірено за допомогою комп’ютерного моделювання з використанням MATLAB/Simulink, де було враховано кілька випадків рівня заряду акумулятора та рівнів споживання енергії. Результати демонструють добре функціонування запропонованого гібридного алгоритму управління системою живлення від паливного елемента/акумулятора.
DOI: doi.org/10.20998/2074-272X.2020.6.06
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/50817
Appears in Collections:Кафедра "Електричні апарати"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
EE_2020_6_Bourouis_An_innovative.pdf897,98 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.