Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5086
Title: Класифікація факторів сегментування міжнародного ринку підприємств-споживачів покрівельного картону
Authors: Жарченко, К. М.
Пічугіна, Тетяна Сергіївна
Keywords: критерії сегментації; цільовий ринок; адаптація товару; конкурентне середовище; маркетингова діяльність; international market; market segmentation; segmentation factors; criteria for segmentation; target market; product adaptation; competitive environment; marketing activities
Issue Date: 2013
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Жарченко К. М. Класифікація факторів сегментування міжнародного ринку підприємств-споживачів покрівельного картону / К. М. Жарченко, Т. С. Пічугіна // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 7. – С. 31-36.
Abstract: У статті на основі проведеного теоретичного дослідження і аналізу публікацій фахівців у галузі сегментування промислових підприємств, запропонована класиф ікація факторів сегментування міжнародного ринку для підприємств-виробників покрівельного картону
In the article on the basis of theoretical research and analysis publications of experts in the field of industrial segmentation, classification factors segment of the international market for enterprise-producers of felt paper
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5086
Appears in Collections:Вісник № 07

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_HPI_2013_7_Zharchenko_Klasyfikatsiia.pdf504,35 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.