Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5086
Название: Класифікація факторів сегментування міжнародного ринку підприємств-споживачів покрівельного картону
Авторы: Жарченко, К. М.
Пічугіна, Тетяна Сергіївна
Ключевые слова: критерії сегментації; цільовий ринок; адаптація товару; конкурентне середовище; маркетингова діяльність; international market; market segmentation; segmentation factors; criteria for segmentation; target market; product adaptation; competitive environment; marketing activities
Дата публикации: 2013
Издательство: НТУ "ХПІ"
Библиографическое описание: Жарченко К. М. Класифікація факторів сегментування міжнародного ринку підприємств-споживачів покрівельного картону / К. М. Жарченко, Т. С. Пічугіна // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 7. – С. 31-36.
Краткий осмотр (реферат): У статті на основі проведеного теоретичного дослідження і аналізу публікацій фахівців у галузі сегментування промислових підприємств, запропонована класиф ікація факторів сегментування міжнародного ринку для підприємств-виробників покрівельного картону
In the article on the basis of theoretical research and analysis publications of experts in the field of industrial segmentation, classification factors segment of the international market for enterprise-producers of felt paper
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5086
Располагается в коллекциях:Вісник № 07

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
vestnik_HPI_2013_7_Zharchenko_Klasyfikatsiia.pdf504,35 kBAdobe PDFЭскиз
Открыть
Показать полное описание ресурса Просмотр статистики  Google Scholar



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.