Класифікація факторів сегментування міжнародного ринку підприємств-споживачів покрівельного картону

Ескіз

Дата

2013

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

У статті на основі проведеного теоретичного дослідження і аналізу публікацій фахівців у галузі сегментування промислових підприємств, запропонована класиф ікація факторів сегментування міжнародного ринку для підприємств-виробників покрівельного картону
In the article on the basis of theoretical research and analysis publications of experts in the field of industrial segmentation, classification factors segment of the international market for enterprise-producers of felt paper

Опис

Ключові слова

критерії сегментації, цільовий ринок, адаптація товару, конкурентне середовище, маркетингова діяльність, international market, market segmentation, segmentation factors, criteria for segmentation, target market, product adaptation, competitive environment, marketing activities

Бібліографічний опис

Жарченко К. М. Класифікація факторів сегментування міжнародного ринку підприємств-споживачів покрівельного картону / К. М. Жарченко, Т. С. Пічугіна // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 7. – С. 31-36.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced