Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5091
Title: Оцінка рівня забезпечення якості послуг автосервісу
Authors: Кузьмін, В. С.
Keywords: оцінювані параметри; показники якості; методика оцінки; керівник; споживачі; нормативи; quality of the services; estimated parametres; quality indicators; estimation technique
Issue Date: 2013
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Кузьмін В. С. Оцінка рівня забезпечення якості послуг автосервісу / В. С. Кузьмін // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Автомобіле- та тракторобудування. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 29 (1002). – С. 71-78.
Abstract: На основі аналізу раніше виконаних робіт і теоретичних досліджень розроблено модель і систему забезпечення якості послуг підприємства автосервісу. Розглянуто та визначено вимоги та умови формування системи оцінки рівня забезпечення, представлено загальну методику та порядок оцінки. Наведено рекомендації по визначенню коефіцієнта якості забезпечення виробничого процесу і послуги
On the basis of the analysis before the executed works and theoretical researches the model and system of maintenance of quality of services of the enterprise of car-care centre is developed. Requirements and conditions of formation of system of an estimation of level of maintenance are considered and defined, the general technique and an estimation order is presented. Recommendations about definition of factor of quality of maintenance of production and service are resulted
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5091
Appears in Collections:Вісник № 29

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_HPI_2013_29_Kuzmin_Otsinka_rivnia.pdf340,6 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.