Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/50965
Title: Цифровий маркетинг як основа цифрової економіки
Authors: Дьякова, Наталія Миколаївна
Ткачов, Максим Михайлович
Перерва, Петро Григорович
Keywords: Інтернет; онлайн-платформи; search engine optimization; SEM-search engine marketing; social media optimization
Issue Date: 2020
Publisher: Луцький національний технічний університет
Citation: Дьякова Н. М. Цифровий маркетинг як основа цифрової економіки / Н. М. Дьякова, М. М. Ткачов, П. Г. Перерва // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали 3-ї Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 30 жовтня 2020 р. – Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2020. – Вип. 3. – С. 147-149.
ORCID: orcid.org/0000-0002-6256-9329
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/50965
Appears in Collections:Кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"
Кафедра "Право"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Diakova_Tsyfrovyi_marketynh_2020.pdf443,78 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.