Цифровий маркетинг як основа цифрової економіки

Вантажиться...
Ескіз

Дата

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Луцький національний технічний університет

Анотація

Опис

Бібліографічний опис

Дьякова Н. М. Цифровий маркетинг як основа цифрової економіки / Н. М. Дьякова, М. М. Ткачов, П. Г. Перерва // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали 3-ї Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 30 жовтня 2020 р. – Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2020. – Вип. 3. – С. 147-149.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в