Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/50968
Title: Правила цифрового маркетингу в індустрії туризму
Authors: Ільїна, В. В.
Проскурня, Олена Михайлівна
Перерва, Петро Григорович
Keywords: туристичні послуги; комунікативна компетентність; реклама; Інтернет
Issue Date: 2020
Publisher: Луцький національний технічний університет
Citation: Ільїна В. В. Правила цифрового маркетингу в індустрії туризму / В. В. Ільїна, О. М. Проскурня, П. Г. Перерва // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали 3-ї Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 30 жовтня 2020 р. – Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2020. – Вип. 3. – С. 241-243.
ORCID: orcid.org/0000-0002-6256-9329
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/50968
Appears in Collections:Кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ilina_Pravyla_tsyfrovoho_2020.pdf514,25 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.