Правила цифрового маркетингу в індустрії туризму

Вантажиться...
Ескіз

Дата

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Луцький національний технічний університет

Анотація

Опис

Бібліографічний опис

Ільїна В. В. Правила цифрового маркетингу в індустрії туризму / В. В. Ільїна, О. М. Проскурня, П. Г. Перерва // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали 3-ї Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 30 жовтня 2020 р. – Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2020. – Вип. 3. – С. 241-243.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в