Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/50971
Title: Парадокси цифрового маркетингу
Authors: Перерва, Петро Григорович
Keywords: маркетингова стратегія; конкурентоспроможність; споживачі; реклама; Digital Society Index; онлайн-бізнес; офлайн-бізнес
Issue Date: 2020
Publisher: Луцький національний технічний університет
Citation: Перерва П. Г. Парадокси цифрового маркетингу / П. Г. Перерва // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали 3-ї Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 30 жовтня 2020 р. – Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2020. – Вип. 3. – С. 68-70.
ORCID: orcid.org/0000-0002-6256-9329
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/50971
Appears in Collections:Кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pererva_Paradoksy_tsyfrovoho_2020.pdf516,18 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.