Парадокси цифрового маркетингу
Вантажиться...
Дата
2020
Автори
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Луцький національний технічний університет
Анотація
Опис
Ключові слова
маркетингова стратегія, конкурентоспроможність, споживачі, реклама, Digital Society Index, онлайн-бізнес, офлайн-бізнес
Бібліографічний опис
Перерва П. Г. Парадокси цифрового маркетингу / П. Г. Перерва // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали 3-ї Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 30 жовтня 2020 р. – Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2020. – Вип. 3. – С. 68-70.