Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5112
Title: Система показників ефективності маркетингової логістики підприємства
Authors: Зубкова, Аліна Болеславівна
Ковшик, Валентин Ігорович
Keywords: маркетинг; логістика; управління ланцюгами постачання; конкурентоспроможність; переміщенням продукції; виробник; marketing logistics; marketing; logistics; supply chain management; efficiency; key performance indicators
Issue Date: 2013
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Зубкова А. Б. Система показників ефективності маркетингової логістики підприємства / А. Б. Зубкова, В. І. Ковшик // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 7. – С. 36-46.
Abstract: У статті розглядаються основні напрямки оцінки ефективності ланцюгів постачання і висвітлюються основні проблеми, що виникають в процесі оцінки маркетингової логістики підприємства. За результатами дослідження з використанням методів контент-аналізу наводиться розроблена система показників ефективності маркетингової логістики, яка може бути використана в практичній діяльності підприємств
The article outlines the main areas of supply chain performance evaluation and highlights the main problems that arise in the process of marketing logistics performance measurement at an enterprise. The result of the study using methods of content analysis is a designed system of key performance indicators for marketing logistics that can be used in practical activity of enterprises
ORCID: orcid.org/0000-0002-1121-0674
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5112
Appears in Collections:Вісник № 07
Кафедра "Менеджмент та оподаткування"
Кафедра "Міжнародний бізнес та фінанси"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_HPI_2013_7_Zubkova_Systema.pdf759,36 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.