Система показників ефективності маркетингової логістики підприємства

Ескіз

Дата

2013

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

У статті розглядаються основні напрямки оцінки ефективності ланцюгів постачання і висвітлюються основні проблеми, що виникають в процесі оцінки маркетингової логістики підприємства. За результатами дослідження з використанням методів контент-аналізу наводиться розроблена система показників ефективності маркетингової логістики, яка може бути використана в практичній діяльності підприємств.
The article outlines the main areas of supply chain performance evaluation and highlights the main problems that arise in the process of marketing logistics performance measurement at an enterprise. The result of the study using methods of content analysis is a designed system of key performance indicators for marketing logistics that can be used in practical activity of enterprises.

Опис

Ключові слова

маркетинг, логістика, управління ланцюгами постачання, конкурентоспроможність, переміщенням продукції, виробник, marketing logistics, marketing, logistics, supply chain management, efficiency, key performance indicators

Бібліографічний опис

Зубкова А. Б. Система показників ефективності маркетингової логістики підприємства / А. Б. Зубкова, В. І. Ковшик // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 7. – С. 36-46.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced