Роль педагогічної творчості в духовному розвитку особистості
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Анотація
Стаття присвячена педагогічній творчості та її ролі в духовному розвитку особистості. Творчість дає можливість педагогу побудувати навчальний процес, не вдаючись до силових методів впливу на особистість. За допомогою творчості учень та студент мають змогу виявляти свої потенційні здібності і таланти. Педагогічна творчість дарує радість навчання та забезпечує духовне зростання особистості.
The pedagogic creativity and her role in spiritual development of personality is investigated. The creativity gives a chance for teacher to build educational process without power methods of influence on personality. The pupils and students by means of creativity are being in a position to express their potential abilities and talents. The pedagogic creativity is giving gladness and ensuring spiritual advance of personality.
The pedagogic creativity and her role in spiritual development of personality is investigated. The creativity gives a chance for teacher to build educational process without power methods of influence on personality. The pupils and students by means of creativity are being in a position to express their potential abilities and talents. The pedagogic creativity is giving gladness and ensuring spiritual advance of personality.
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Черемський М. П. Роль педагогічної творчості в духовному розвитку особистості / М. П. Черемський // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. за матеріалами Міжнар. наук.-практ. конф. "Духовно-моральнісні основи та відповідальність особистості у долі людської цивілізації", 12 - 13 листопада 2020 р. / ред. О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2020. – Вип. 51 (55). – С. 117-123.