Відповідальність як чинник оволодіння самоосвітньою компетентністю майбутніми фахівцями машинобудівного профілю за умов карантинних обмежень

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2020

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Анотація

В статті розглянуто сутність самоосвітньої компетентності, її компоненти та значимість у процесі професійної підготовки майбутніх фахівців машинобудівного профілю у ЗВО за умов карантинних обмежень. Висвітлено проблему відповідальності студента за організацію власної самоосвіти під час вимушеного дистанційного навчання.
The paper considers the essence of self-education competence, its components and significance in the process of professional activity training of future machine-building specialists in Higher Education Institutions in the conditions of quarantine restrictions. The problem of student responsibility for organization of their own self-education during forced remote control training.

Опис

Ключові слова

дистанційне навчання, самоосвітня відповідальність, distance learning, self-educational responsibility

Бібліографічний опис

Гура Т. В. Відповідальність як чинник оволодіння самоосвітньою компетентністю майбутніми фахівцями машинобудівного профілю за умов карантинних обмежень / Т. В. Гура, Н. В. Кравцова, В. М. Конкін // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. за матеріалами Міжнар. наук.-практ. конф. "Духовно-моральнісні основи та відповідальність особистості у долі людської цивілізації", 12 - 13 листопада 2020 р. / ред. О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2020. – Вип. 51 (55). – С. 21-24.