Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/511
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГромов, Євген Володимировичuk
dc.contributor.authorЯщун, Тетяна Вікторівнаuk
dc.date.accessioned2013-06-04T20:56:42Zen
dc.date.available2013-06-04T20:56:42Zen
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationГромов Є. В. Інформаційні технології як складник інформаційних технологій навчання в історичному контексті / Є. В. Громов, Т. В. Ящун // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2011. – № 2. – С. 9-15.uk
dc.identifier.urihttp://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/511en
dc.description.abstractThe concept of information technology of education of a modern context is considered in the article. The historical role of information technology in formation of information technology of education reveals. The concept “the training environment” as a component of last generation information technology of education is considered. Modern lines in the organization of training environments are allocated.en
dc.language.isouk-
dc.publisherНТУ "ХПІ"uk
dc.subjectінноваційні технологіїuk
dc.subjectтелекомунікаційні технологіїuk
dc.subjectнавчальна діяльністьuk
dc.subjectтехнології навчанняuk
dc.titleІнформаційні технології як складник інформаційних технологій навчання в історичному контекстіuk
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TPUSS_2011_2_Gromov_Informatsiyni tekhnologii.pdf182,48 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.