Досвід впровадження відкритих ресурсів у Харківському національному педагогічному університеті

Ескіз

Дата

2020

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Анотація

Розглянуто особливості впровадження відкритих освітніх ресурсів цифрової культурної спадщини у навчально-виховний процес мистецького факультету. За результатами експериментальних досліджень зроблено висновок, що усвідомлення ролі спільної культурної спадщини стає одним з ключових ланцюгів якісних процесів креативного перетворення та критичного осмислення викликів цифрових інновацій.
Peculiarities of the implementation of open educational resources of digital cultural heritage in the educational process of the art department are considered. According to the results of experimental work the conclusion confirmed that awareness of the role of common cultural heritage is becoming one of the key chains of qualitative processes of creative transformation and critical understanding of the challenges of digital innovation.

Опис

Ключові слова

цифрові засоби, культурна спадщина, digital means, cultural heritage

Бібліографічний опис

Досвід впровадження відкритих ресурсів у Харківському національному педагогічному університеті / Т. О. Олійник [та ін.] // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. за матеріалами Міжнар. наук.-практ. конф. "Духовно-моральнісні основи та відповідальність особистості у долі людської цивілізації", 12 - 13 листопада 2020 р. / ред. О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2020. – Вип. 51 (55). – С. 62-67.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced