Використання кейс-методу у навчанні
Вантажиться...
Дата
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Анотація
Одним із сучасних інтерактивних педагогічних прийомів є кейс-метод, який поєднує в собі ряд можливостей для теоретичного та практичного засвоєння матеріалу. Даний метод є актуальним для вивчення гуманітарних дисциплін. Кейс-метод заснований на колективній роботі студентів, сприяє командній роботі над спільним проектом. В статті подається приклад кейсу, що використовують викладачі НТУ «ХПІ» в межах курсу «Історія та культура України».
One of the modern interactive pedagogical techniques is the case-study method which combines a number of opportunities of theoretical and practical learning. This method is relevant for the study of humanities. The case-study method is based on the collective work of students, promotes teamwork on a joint project. The article gives an example of a case used by teachers of NTU "KhPI" within the course "History and Culture of Ukraine".
One of the modern interactive pedagogical techniques is the case-study method which combines a number of opportunities of theoretical and practical learning. This method is relevant for the study of humanities. The case-study method is based on the collective work of students, promotes teamwork on a joint project. The article gives an example of a case used by teachers of NTU "KhPI" within the course "History and Culture of Ukraine".
Опис
Бібліографічний опис
Петутіна О. О. Використання кейс-методу у навчанні / О. О. Петутіна, М. М. Міщенко // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. за матеріалами Міжнар. наук.-практ. конф. "Духовно-моральнісні основи та відповідальність особистості у долі людської цивілізації", 12 - 13 листопада 2020 р. / ред. О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2020. – Вип. 51 (55). – С. 73-80.