Використання кейс-методу у навчанні

Ескіз

Дата

2020

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Анотація

Одним із сучасних інтерактивних педагогічних прийомів є кейс-метод, який поєднує в собі ряд можливостей для теоретичного та практичного засвоєння матеріалу. Даний метод є актуальним для вивчення гуманітарних дисциплін. Кейс-метод заснований на колективній роботі студентів, сприяє командній роботі над спільним проектом. В статті подається приклад кейсу, що використовують викладачі НТУ «ХПІ» в межах курсу «Історія та культура України».
One of the modern interactive pedagogical techniques is the case-study method which combines a number of opportunities of theoretical and practical learning. This method is relevant for the study of humanities. The case-study method is based on the collective work of students, promotes teamwork on a joint project. The article gives an example of a case used by teachers of NTU "KhPI" within the course "History and Culture of Ukraine".

Опис

Ключові слова

розвиток творчих здібностей, полікультурний світ, development of creative abilities, multicultural world

Бібліографічний опис

Петутіна О. О. Використання кейс-методу у навчанні / О. О. Петутіна, М. М. Міщенко // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. за матеріалами Міжнар. наук.-практ. конф. "Духовно-моральнісні основи та відповідальність особистості у долі людської цивілізації", 12 - 13 листопада 2020 р. / ред. О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2020. – Вип. 51 (55). – С. 73-80.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced