Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/51220
Title: Сутність фармацевтичного маркетингу та напрями розвитку вітчизняного фармацевтичного ринку
Authors: Ілляшенко, Наталія Сергіївна
Keywords: управлінська діяльність; лікарські засоби; медицина
Issue Date: 2017
Publisher: ТОВ "Триторія"
Citation: Ілляшенко Н. С. Сутність фармацевтичного маркетингу та напрями розвитку вітчизняного фармацевтичного ринку / Н. С. Ілляшенко // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : матеріали 11-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 28–30 вересня 2017 р. / заг. ред. С. М. Ілляшенко. – Суми : Триторія, 2017. – С. 89-90.
ORCID: orcid.org/0000-0002-1426-1215
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/51220
Appears in Collections:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Illiashenko_Sutnist_2017.pdf265,75 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.