Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/51230
Title: Маркетингова методика оцінки якості навчальних послуг шкільної освіти
Authors: Ілляшенко, Наталія Сергіївна
Філатов, В’ячеслав Юрійович
Keywords: навчально-виховний процес; soft skills; зовнішнє незалежне оцінювання; hard skills; освітні послуги
Issue Date: 2017
Publisher: Сумський державний університет
Citation: Ілляшенко Н. С. Маркетингова методика оцінки якості навчальних послуг шкільної освіти / Н. С. Ілляшенко, В. Ю. Філатов // Економічні проблеми сталого розвитку = Economicаl problems of sustainable development : матеріали Всеукр. наук.-техн. конф., 21–25 квітня 2017 р. / заг. ред.: Т. А. Васильєва, Г. О. Швіндіна. – Суми : СумДУ, 2017. – С. 272-273.
ORCID: orcid.org/0000-0002-1426-1215
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/51230
Appears in Collections:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Illiashenko_Marketynhova_metodyka_2017.pdf602,71 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.