Маркетингова методика оцінки якості навчальних послуг шкільної освіти

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2017

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Сумський державний університет

Анотація

Опис

Ключові слова

навчально-виховний процес, soft skills, зовнішнє незалежне оцінювання, hard skills, освітні послуги

Бібліографічний опис

Ілляшенко Н. С. Маркетингова методика оцінки якості навчальних послуг шкільної освіти / Н. С. Ілляшенко, В. Ю. Філатов // Економічні проблеми сталого розвитку = Economicаl problems of sustainable development : матеріали Всеукр. наук.-техн. конф., 21–25 квітня 2017 р. / заг. ред.: Т. А. Васильєва, Г. О. Швіндіна. – Суми : СумДУ, 2017. – С. 272-273.