Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/51247
Title: Аналіз дотримання основних правил мерчандайзингу на прикладі торгівельного супермаркету "АТБ" в м. Лебедин
Other Titles: The analysis of observance of merchandising basic rules for example of trade supermarket "ATB" in Lebedyn
Authors: Ілляшенко, Наталія Сергіївна
Миколаєнко, М. С.
Данилюк, Ю. М.
Keywords: роздрібні мережі; мерчандайзингова діяльність; планограма; корпоративні блоки; merchandising; placement conditions; retailers; supermarket; planohrama
Issue Date: 2017
Citation: Ілляшенко Н. С. Аналіз дотримання основних правил мерчандайзингу на прикладі торгівельного супермаркету "АТБ" в м. Лебедин [Електронний ресурс] / Н. С. Ілляшенко, М. С. Миколаєнко, Ю. М. Данилюк // Ефективна економіка : електрон. журн. – Електрон. текст. дані. – 2017. – № 3. – 7 с. – Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=5485, вільний (дата звернення 24.02.2021 р.)
Abstract: В статті розглянута специфіка дотримання правил ефективного розміщення в мерчандайзингу в системі роздрібного бізнесу на основі викладених теоретичних даних та проведених практичних дослідженнях. Актуальність полягає в тому, що можливість прибуткової діяльності роздрібних торгових точок в сучасних умовах не можлива без дотримання та використання правил мерчандайзингу і розглянуті технології на сьогодні активно набирають популярність. Основна мета мерчандайзингу – збільшити обсяги продажів будь-якого товару. Збільшити обсяги реалізації будь-якого товару можна дотримуючись трьох головних правил: запасу, розміщення і презентації товару. В статті проведено аналіз дотримання цих правил на прикладі роздрібного торгівельного підприємства – магазину "АТБ", який розташований в місті Лебедин. Визначено, що значна частина поличного простору належить власним торговим маркам АТБ. І тому магазин втрачає прибутки за рахунок не активного продажу інших більш популярних торгових марок. Запропоновано зміни до планограми магазину і доведено їх економічну ефективність.
The article deals with observance of merchandising basic rules for retail business on the basis of theoretical information and conducted practical studies. The relevance is that the possibility of profitable retail outlets in modern conditions is impossible without using and observance of merchandising basic rules and considered technology today is actively gaining popularity. The main purpose of merchandising – to increase the sales of any product. Increase the sales of any product possible following three main rules: a stock, distribution and presentation of goods. The article analyzes the observance of these rules on the example of retail trade enterprises - supermatket "ATB", which is located in Lebedyn. Determined that much of the shelf space belongs to own brand ATB. And because the supermarket is losing profits due to not actively selling other more popular brands. Proposed changes to supermarket planogram and proved their cost-effectiveness.
ORCID: orcid.org/0000-0002-1426-1215
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/51247
Appears in Collections:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
EE_2017_3_Illiashenko_Analiz.pdf437,49 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.