Аналіз дотримання основних правил мерчандайзингу на прикладі торгівельного супермаркету "АТБ" в м. Лебедин

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2017

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

В статті розглянута специфіка дотримання правил ефективного розміщення в мерчандайзингу в системі роздрібного бізнесу на основі викладених теоретичних даних та проведених практичних дослідженнях. Актуальність полягає в тому, що можливість прибуткової діяльності роздрібних торгових точок в сучасних умовах не можлива без дотримання та використання правил мерчандайзингу і розглянуті технології на сьогодні активно набирають популярність. Основна мета мерчандайзингу – збільшити обсяги продажів будь-якого товару. Збільшити обсяги реалізації будь-якого товару можна дотримуючись трьох головних правил: запасу, розміщення і презентації товару. В статті проведено аналіз дотримання цих правил на прикладі роздрібного торгівельного підприємства – магазину "АТБ", який розташований в місті Лебедин. Визначено, що значна частина поличного простору належить власним торговим маркам АТБ. І тому магазин втрачає прибутки за рахунок не активного продажу інших більш популярних торгових марок. Запропоновано зміни до планограми магазину і доведено їх економічну ефективність.
The article deals with observance of merchandising basic rules for retail business on the basis of theoretical information and conducted practical studies. The relevance is that the possibility of profitable retail outlets in modern conditions is impossible without using and observance of merchandising basic rules and considered technology today is actively gaining popularity. The main purpose of merchandising – to increase the sales of any product. Increase the sales of any product possible following three main rules: a stock, distribution and presentation of goods. The article analyzes the observance of these rules on the example of retail trade enterprises - supermatket "ATB", which is located in Lebedyn. Determined that much of the shelf space belongs to own brand ATB. And because the supermarket is losing profits due to not actively selling other more popular brands. Proposed changes to supermarket planogram and proved their cost-effectiveness.

Опис

Ключові слова

роздрібні мережі, мерчандайзингова діяльність, планограма, корпоративні блоки, merchandising, placement conditions, retailers, supermarket, planohrama

Бібліографічний опис

Ілляшенко Н. С. Аналіз дотримання основних правил мерчандайзингу на прикладі торгівельного супермаркету "АТБ" в м. Лебедин [Електронний ресурс] / Н. С. Ілляшенко, М. С. Миколаєнко, Ю. М. Данилюк // Ефективна економіка : електрон. журн. – Електрон. текст. дані. – 2017. – № 3. – 7 с. – Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=5485, вільний (дата звернення 24.02.2021 р.)