Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/51268
Title: Методичний підхід до визначення рівня відповідності підприємства системам управління якістю
Authors: Ілляшенко, Наталія Сергіївна
Мінько, Марина Ігорівна
Keywords: фармацевтичний маркетинг; концепція TQM; ринкова економіка; лікарські засоби
Issue Date: 2010
Publisher: Сумський державний університет
Citation: Ілляшенко Н. С. Методичний підхід до визначення рівня відповідності підприємства системам управління якістю / Н. С. Ілляшенко, М. І. Мінько // Маркетинг і менеджмент інновацій = Marketing and management of innovations. – 2010. – № 2. – С. 125-131.
Abstract: Стаття присвячена аналізу сучасних концепцій та стандартів якості, які застосовують для менеджменту якості фармацевтичної продукції. Розроблено методичний підхід до визначення рівня відповідності фармацевтичного підприємства цим системам якості, за результатами якого пропонується визначати шляхи та напрямки покращення його діяльності.
ORCID: orcid.org/0000-0002-1426-1215
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/51268
Appears in Collections:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MMI_2010_2_Illiashenko_Metodychnyi_pidkhid.pdf185,71 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.