Методичний підхід до визначення рівня відповідності підприємства системам управління якістю

Ескіз

Дата

2010

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Сумський державний університет

Анотація

Стаття присвячена аналізу сучасних концепцій та стандартів якості, які застосовують для менеджменту якості фармацевтичної продукції. Розроблено методичний підхід до визначення рівня відповідності фармацевтичного підприємства цим системам якості, за результатами якого пропонується визначати шляхи та напрямки покращення його діяльності.

Опис

Ключові слова

фармацевтичний маркетинг, концепція TQM, ринкова економіка, лікарські засоби

Бібліографічний опис

Ілляшенко Н. С. Методичний підхід до визначення рівня відповідності підприємства системам управління якістю / Н. С. Ілляшенко, М. І. Мінько // Маркетинг і менеджмент інновацій = Marketing and management of innovations. – 2010. – № 2. – С. 125-131.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced