Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/51271
Title: Основні функції додаткових елементів комплексу маркетингу послуг
Authors: Ілляшенко, Наталія Сергіївна
Keywords: процес надання послуг; фізичне оточення послуг; товарна політика; внутрішній маркетинг
Issue Date: 2015
Publisher: Сумський державний університет
Citation: Ілляшенко Н. С. Основні функції додаткових елементів комплексу маркетингу послуг / Н. С. Ілляшенко // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : зб. тез доп. 9-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 24-25 вересня 2015 р. – Суми : СумДУ, 2015. – С. 79-80.
ORCID: orcid.org/0000-0002-1426-1215
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/51271
Appears in Collections:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Illiashenko_Osnovni_funktsii_2015.pdf324,72 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.