Основні функції додаткових елементів комплексу маркетингу послуг
Вантажиться...
Дата
2015
Автори
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Сумський державний університет
Анотація
Опис
Ключові слова
процес надання послуг, фізичне оточення послуг, товарна політика, внутрішній маркетинг
Бібліографічний опис
Ілляшенко Н. С. Основні функції додаткових елементів комплексу маркетингу послуг / Н. С. Ілляшенко // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : зб. тез доп. 9-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 24-25 вересня 2015 р. – Суми : СумДУ, 2015. – С. 79-80.