Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/51482
Title: Створення власного продукту для медіа та відео індустрії як стратегія виходу підприємства на зарубіжний ринок
Authors: Балдіна, Н. В.
Ширяєва, Наталя Володимирівна
Keywords: економіка; засоби масової інформації; графіка; анімація; програмне забезпечення; інженер-програміст
Issue Date: 2020
Publisher: ФОП Томенко Ю. І.
Citation: Балдіна Н. В. Створення власного продукту для медіа та відео індустрії як стратегія виходу підприємства на зарубіжний ринок / Н. В. Балдіна, Н. В. Ширяєва // Результати наукових конференцій Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту та міжнародного бізнесу НТУ "ХПІ" за 2020 рік : в 2 т. Т. 1. Дослідження та оптимізація економічних процесів "Оптимум–2020" : тр. 16-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 2-4 грудня 2020 р. / ред. Є. М. Строков ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : Томенко Ю. І., 2020. – С. 24-27.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/51482
Appears in Collections:Кафедра "Міжнародний бізнес та фінанси"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Baldina_Stvorennia_vlasnoho_2020.pdf215,13 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.